man holding telephone screaming

Han­ka­luuk­sia kohdata asiakas? Anna meidän auttaa.

Asiakaskokemus syntyy kokonaisvaltaisesti ja on useimmiten ratkaisevassa asemassa ainakin asia­kas­us­kol­li­suu­den saralla. Autamme yritystänne myös palvelumuotoilussa: hyvä asiakaskokemus on kaikkien etu!

Mitä pal­ve­lu­muo­toi­lu on?

Kasvuhakuinen yrittäjä. Onko yrityksenne prosessit ja palveluvalikoima optimoitu? Tiedättekö mitä asiakaskuntanne palveluiltanne toivoo ja odottaa? Tehokas palvelumuotoilu auttaa liiketoiminnan kehittämisessä - konkreettisesti ja kokonaisvaltaisesti.


"Palvelumuotoilu tarkoittaa palvelujen innovointia, kehittämistä ja suunnittelua muotoilun menetelmin. Palvelumuotoilun keskeisenä tavoitteena on palvelukokemuksen käyttäjälähtöinen suunnittelu siten, että palvelu vastaa sekä käyttäjien tarpeita että palvelun tarjoajan liiketoiminnallisia tavoitteita."


Palvelumuotoilun, tuotteistamisen ja tuotekehityksen palvelut tuotetaan yhdessä kumppanimme kanssa: Bisnesklinikalta saat apua monenlaisiin kiputiloihin ja solmukohtiin - tutustu palveluihin täältä


Service Design - well organized and functional products to improve your business. Product development services available for limited business areas provided with our partner (Clinic for Businesses).

photo of blue and pink sea

"Olemme sitä mitä toistuvasti teemme. Erinomaisuus, siis, ei ole teko vaan tapa."

- Aristoteles